enda en uke

Hallo! Nå har jeg rydder litt her hjemme, spist en gorby (som forresten smakte dritt), tatt en dusj, tent lys og lagt meg under dyna på stua. Brrr det er kaldt for tida! Fryser ihjel, jo. Jeg kom hjem for en liten time siden, hadde personalmøte med jobben i kveld. Fikk heldigvis skyss hjem, ellers hadde jeg dødd, haha! Jeg sov jo som sagt over hos mamma i natt, så vi dro å spiste lunsj sammen før jeg dro på jobb i dag. Kjøpte meg kyllingsalat, og den var kjempegod! Faktisk en av de beste kyllingsalatene jeg har smakt. NAM! Nå skal jeg bare slappe av og vente på at Anders skal komme hjem fra jobb snart. Ble forresten ikke noe napping av bryn i dag, hun dama var syk. Bah! Må vente til tirsdag for å få ordnet dem. Frister lite å gå med de her uflidde bryna i enda flere dagen, men jaja. Får spart dem enda litt mer da. Har seriøst flekker der det ikke vokser hår! Jeg nappet jo ihjel de stakkars bryna mine da jeg var 15-16 år, dere skulle virkelig ha sett. De så jo ikke ut! Hahah, jeg flirer. Nå skal jeg avslutte her, dere får ha en fin kveld!:-)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg