fredahg

Så var det helg igjen, jippi! Skal bare ta det heeelt rolig i helga, ingen festligheter. Blir så godt! Er en smule lei av drikking. Vil ikke ødelegge levra helt heller liksom, lol. Har spist taco i kveld, og så har vi sett på sesong 2 av The strain. Serien finnes på HBO Nordic, helt grei serie. Bra underholdning ihvertfall, det skjer noe hele tiden. Litt som The walking dead. Nå har kjæresten lagt seg, han starter på jobb klokka 06 i morgen. Stakkars! Jeg hadde seriøst dødd om jeg måtte opp klokka 05. D-Ø-D-D! Haha.. Nå sitter jeg her i min nye rolling stones t-skjorte (ikke at jeg er noen superfan lol) og gjør egentlig ingenting. Sitter å ser litt på fashionnova.com etter fine chilleklær. Jeg går kun i avslappet klær når jeg er hjemme, og jeg er jo hjemme mesteparten av tiden. Så jeg vil ha noen fine chilleklær! Har bare kjedelige trenings tightser og topper som jeg går i hjemme, så hadde vært fint med noe nytt. De har jo så mye fint der inne! Så alt for dyrt er det heller ikke.

Haha, kjempebrae webcam-bilder, yeyy! Husker da alle brukte webcam før i tiden. Alle hadde webcam-bilder til profilbilder på nettby eller facebook. Husker jeg kjøpte meg et litt dyrt webcam for å feste oppå stasjonæren. Det ble brukt mye skal jeg si dere! Etterhvert som årene gikk fikk jeg min egen laptop med innebygd webcamera, det var jo skikkelig stas. Da begynte jeg å bruke cameroid.com, samme som jeg har tatt bildene over med. Der var det forskjellige filter, og jeg elsket det jeg har brukt på det nederste bilder. Tider, haha!

Uansett.. Uglebilder vårt falt ned i morges! Argh! Rammen hadde gått i stykker og falt ned..? Merkelig. Men rammen var litt ødelagt da vi fikk den, så vi sendte mail til desenio og håper at vi får en ny tilsendt. Det bør vi jo få. Skal sies at rammene deres SUGDE! Skikkelig dårlig kvalitet synes jeg. Regner med vi får ny. Sendte bilde av skaden på rammen + kvittering, så det ordner seg nok. Jeg sitter å hører på en kul sang som typen til Sophie Elise har laget faktisk, denne HER, den øverste. Digger den! Liker denne typen musikk godt. Nå skal jeg avslutte her, god natt!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg