10 kjappe

1. Hva var den første tanken som slo deg da du så deg selv i speilet i morges? Hmm, det kan jeg ikke huske. Kanskje at jeg så ut som en død mus? Haha… Ser virkelig helt forjævlig ut om morgenen.
 

2. Hvem er den fjerde personen på tapt anrop-listen din? Det er fra Anders. Jeg gadd ikke svare han, mohahah. Neida!
 

3. Hva står det i den siste sms-en i innboksen din? Jeg vet ikke, mobilen ligger til lading og jeg gidder ikke reise meg for å gå å hente den. Hehehe.
 

4. Hva har du på deg akkurat nå? Ligger i sofaen i truse og en topp. Hater å gå med bukse hjemme!
 

5. Hvilke(t) ord bruker du igjen og igjen? ”Faan”, tror jeg. Banner ganske mye egentlig, haha.
 

6. Din favorittalder i livet så langt? Hmm, kanskje da jeg var 15-16 årsalderen? Jeg tror det. Alt var så gøy på den tiden! Når man blir eldre blir alt så kjedelig, så nyt tiden deres som ung dere som er det.
 

7. Hva har du som skjermbilde på Macen? Har ingen mac, men kan vise skjermbildet på PC’en. Er Anders sin PC forresten, så er han som har valgt skjermbildet.


 

8. Hva er det siste du sa til noen i dag? ”Du e så kjedele” sa jeg til Anders istad, fordi han holdt på å sovne. Nå sover han som vanlig på sofaen. Haha, er det mulig. Forstår han er trøtt da, han var jo tross alt oppe klokken 05 i morges.
 

9. Hvis du kunne skiftet navn, hva ville du endret til? Jeg ville aldri ha skiftet navn, er veldig fornøyd med navnet mitt. Heldigvis! Men hvis jeg MÅTTE, ville det kanskje ha blitt Elvira. Eller jeg vet ikke, er ingen spesielle jentenavn jeg liker skikkelig godt. Men synes Elvira er veldig fint, hvis jeg får ei jente en gang i fremtiden så ville jeg kanskje ha kalt henne det. 
 

10. Hvilket av bildene dine på Instagram har fått flest likes? Det aner jeg ikke. Går det an å finne det ut, uten å måtte gå igjennom alle bildene selv? For det gidder jeg ikke, haha. 



Nå ligger jeg å slapper av på sofaen. Føler meg ganske slapp. Er vel en kombinasjon av at jeg har blitt småforkjølet, sov til langt på dag i dag og at jeg kun har spist masse dritt de siste to dagene. Etter helga SKAL jeg bare spise sunt, fyfaen jeg har vært usunn den siste tiden. Skjemmes nesten litt. Nå må jeg virkelig skjerpe meg og begynne å få i meg litt sunn mat. Har kjøpt meg frukt, så etterpå skal jeg lage meg en stor fruktskål, med et glass juice. Frister mye mer enn potetgull og brus akkurat nå. Føler meg helt sykt støgg nå også, haha. Håret i en stygg hestehale, tett nese og null sminke. Har ikke gidda ordna meg i dag, litt godt egentlig. Uansett hvor mye jeg fikser meg for tiden, så føler jeg meg ikke fin allikevel. Litt kjip følelse! I tillegg så ser jeg på alle de pene menneskene på blogg og instagram, som alltid ser pen og smashing ut. Og her sitter jeg, uflidd og forjævlig. Man får virkelig dårlig selvbilde av å scrolle seg igjennom blogg og instagram, spesielt instagram. Det florerer jo av pene folk! Av og til tar jeg meg selv i å lure på hvordan livet mitt hadde vært om jeg var over gjennomsnittet pen. For å være ærlig tror jeg det ville vært annerledes. Ikke at jeg er ufornøyd med hvordan det er nå, men jeg ville sikkert ikke blitt mobbet på skolen som liten, hatt mer selvtillit, fler venner og muligens hadde det åpnet flere jobbmuligheter. Litt sykt, men det er jo faktisk sånn det fungerer. 

Nå skal jeg lese litt, så dere få ha en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg