BAH!

Hallois! Nå har jeg og kjæresten akkurat sett en film som het 'hacksaw ridge', en krigsfilm faktisk. Vanligvis ikke min type sjanger, men denne var bra! Anbefales. Ellers har vi spist burger fra Grobian, bare fordi det er valentines. 🙂 Jeg er jo som sagt ikke noe burgermenneske, men fikk plutselig lyst på i dag. God burger var det jo, men jeg er fortsatt ikke noe burgermenneske fikk jeg bekreftet. Så blir nok siste gang jeg kjøper meg det. Jeg er mer et biffmenneske, jeg!

I dag var jeg å fikset brynene mine på Verdal, og helt ærlig ble jeg litt skuffet. Jeg hadde jo bestilt threading, men hun nappet meg pinsett istedet.(???) Da blir det ikke like bra synes jeg, det blir ikke helt beint fordi det er småhår som stikker opp her og der, og håret vokser ut mye raskere enn med threading. I tillegg klipte hun ikke overflødig hår, så det måtte jeg gjøre selv. Kan kjenne små stubber her og der, så det vil jo vokse ut med engang igjen. Bah! Jeg tenkte seriøst at det sikkert kom til å bli noe tull når jeg satt på toget på vei dit, og jammen ble det det og. Typisk min flaks, det. Jaja, brynene ble ihvertfall bedre enn hva de var, så det er nå noe. Haha, omg! Jaja, nå skal jeg se litt TV med Anders før han legger seg. Jeg begynner ikke før 15 i morgen på jobb, men tror jeg snart skal legge meg jeg også. Er småsyk. Er blitt forkjølet for fjerde gang i vinter, huff. Nesen renner og den er så tørr at hvis jeg gnir mer papir imot den nå, så kommer jeg til å få brannsår. Yeyy, digg. Haha.. Nei, dere får ha en fin kveld, og håper dere har hatt en fin valentinesday!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg