endelig en pakke i posten

Yayy, i dag fikk jeg endelig pakke i posten! Ble så glad når Anders kom inn med en pakkeseddel i hånda. Haha, det er jo ren lykke. Det er noe med det å handle på nettet, for så å gå og glede seg til pakken kommer. Gleder meg hver dag til jeg skal hente posten, i håp om at noe skal ha kommet. Så blir man såklart skikkelig skuffet om ingenting har kommet da, haha! Toppen min fra fashionnova kom i dag. ↓

Fin, ikke sant? Venter enda en pakke fra samme siden. Etter noen dager fant jeg enda mer jeg ville ha. Typisk meg, da måtte jeg betale frakt enda en gang, haha. Fant to sett som var sååå fin! Gleder meg til det kommer, krysser fingrene for at klærne passer. 


lol, ser gravid ut i speilet

I kveld drar jeg til mamma, skal passe ungene i helga imens hun jobber nattvakt. Helt greit for meg, synes det er trivelig å komme hjem på besøk. Skal ta med meg katteboka mi (dewey) dit. Jeg og kjæresten så forresten ‘en gatekatt med navn Bob’ i går. Fin film, likte den veldig godt! Har lyst til å lese boka etterhvert og, men er litt usikker siden jeg nå har sett filmen. Liker best å lese bøkene før jeg ser filmen. Nå sitter jeg å knasker saltstenger. Anders kan ikke forstå at jeg liker saltstenger, han synes det er så tørt. Haha.. Synes det er godt jeg! Bruker alltid å spise opp de små saltkornene før jeg spiser hele stanga. Fler som gjør det? ;D Nå har jeg litt lyst til å se Avatar før jeg drar. En av mine favorittfilmer faktisk! Dere får ha ei fin helg!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg