film og jordbær

Hallo! Tenkte bare å stikke innom bloggen en kjapp tur. Sitter å spiser jordbær, og skal snart se en film som heter ‘Anna Karenina’ som går på TV’en. Har ikke gjort så mye i dag, men har vært en tur på besøk hos besteforeldrene mine. Resten av kvelden skal jeg bare lese, og kanskje se noen episoder av ‘sex and the city’. For noen år siden satt jeg pal og så alle sesongene på rappen. Liker serien veldig godt! Får en good feeling av å se på. Hehe.. Fant sesong 1 hjemme hos mamma, visste ikke jeg hadde glemt den her.


 
Nå er det ikke lenge til filmen begynner, så skal grave meg i sofaen under pleddet!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg