uken som gikk

– Uken som gikk –

AKKURAT NÅ
Akkurat nå skal jeg straks ordne meg, så skal jeg dra å besøke pappa og gjengen der før jeg drar hjem i dag. 🙂

UKENS OPPTUR
At jeg endelig fikk en av tingene jeg har nettshoppet! Har ventet i en evighet føles det som.

UKENS NEDTUR
At Luffy eller Suzie (en av de) rev ned det nye uglebildet vårt, slik at rammen gikk i stykker. Argh! Skjønner ikke hvordan h*n fikk til det? Våknet av et høyt brak her en morgen, og det lå det stakkars bildet mitt utover gulvet. Haha.. Men har fikset ny ramme nå, så nå er bildet på plass igjen. Katter, altså…

UKENS CRAVING
Har egentlig ikke cravet noen ting denne uka. Kun vann! Passer på å få i meg masse vann, siden jeg tror jeg drikker litt for lite. Jeg merker det hvis jeg våkner på natta, øynene er heeelt klistret igjen fordi de er så tørr! I tillegg får jeg lett vondt i hodet om jeg ikke drikker nok, så drikker vann som en konge nå.

UKENS IRRITASJONSMOMENT
Når vi har narch hjemme hos oss, så hender det at folk får lov til å røyke inne hvis vinduet er åpent, istedet for ute eller under vifta. Det angrer jeg på. Fant et brannmerke på gardina mi, bahh. Ikke særlig pent. Haaater røyk, så fra nå av får INGEN røyke inne, haha.
 

UKENS LÅT

Denne sangen hørte jeg fra Suicide squad, og jeg digger den! Synes den er bedre på spotify tho. Haha, en dag på jobb greide jeg å trykke på denne sangen, og fikk ikke med meg det først. Plutselig høres det i hele butikken ”I need a gangsta”. Haha, litt flaut.

 

UKENS TANKE 
Hmm, ingenting spesielt.

UKENS INNKJØP


Denne toppen fra fashionnova.

UKENS MEST LESTE INNLEGG
‘BAH!‘ er det mest leste innlegget denne uka.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg