verste jeg har smakt

Hey. Akkurat nå ligger jeg i sofaen med Suzie halveis oppå meg. Det går heldigvis veldig bra med henne! Har gitt henne smertestillende, virker som den har god effekt. Hun er utrolig kosete nå, skal helst ligge helt inntil ansiktet mitt. Nesten umulig å skrive, haha. Hun har fortsatt på seg kragen, hun er så søt med den! Hun greide å få den av istad, og da begynte hun å slikke på såret. Så var bare å ta den rett på igjen, tror ikke hun ble så fornøyd da. Hehe! 

Nå sitter jeg oppe her alene, Anders har lagt seg. Har tatt opp fødeavdelingen, så det skal jeg se på straks. Skremme meg selv slik at jeg aldri tør å få barn selv. Smart, Malin! Smart. Haha, neida. På fødeavdelingen ser det jo nesten enkelt ut å føde, men det er vel fordi de har klippet vekk det verste vil jeg tro.

Før i dag var jeg og Anders innom en jalla-matsjappe for å sjekke ut hva de hadde. Hadde lyst til å finne noen gode nudler, og jeg fant jo litt av hvert. Plukket bare med noe, pluss en brus og en leskedrikk, bare for å prøve noe nytt. Jeg var så tørst at jeg tenkte jeg skulle drikke leskedrikken med en gang når jeg kom ut igjen, og FYSJ! Det er det verste jeg har smakt! Haha, måtte få Anders til å smake den også, og vi sto begge og nesten brakk oss ute på gata. Gikk til nærmeste matbutikk og kjøpte noe for å få vekk smaken. Når jeg kom hjem så smakte jeg på brusen også, og den smakte heller ikke noe godt. Ikke like ille som leskedrikken, men den var absolutt ikke god. Så den gikk rett i vasken, haha! Jaja, gøy å prøve ut nye ting da, lol.

Aldri kjøp denne, folkens!

Nudlene har jeg ikke smakt på enda. Håper ikke de også smaker dritt, haha! Etterpå gikk vi til jysk for å kjøpe en hylle. Gleder meg til å få hengt den opp, slik at jeg kan ha noe av pyntetingene mine der. Håååper bare på at ikke Luffy begynner å hoppe oppå den å rive ned alt. Sånn er det altså med katter i hus, alt skal utforskes og rives ned. Yeppp. Spesielt Luffy, han klatrer oppå ALT.

Nå skal jeg gå å vaske av sminken. For et par år siden vaska jeg aldri av sminken før jeg la meg. Brukte heller ikke fuktighetskrem. Synes det er rart at huden min fortsatt er så fin som den er! Den har ikke akkurat blitt behandlet så bra, i tillegg til at jeg har solet meg masse opp igjennom årene. Det er fyfy! Nå vasker og renser jeg huden hver kveld (og morgen, men da vasker jeg med kun vann) og bruker fuktighetskrem. Tenker å invistere i en litt bedre fuktighetskrem og nattkrem, den jeg har nå er fra Nivea og er litt for fet. Jeg har kombinasjonshud, så trenger noe som passer det. Noen tips?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg