det var den vårfølelsen

Jeg holder på å fryse ihjel her hjemme. Ok, SÅ ille er det ikke, men det er kaldt her. Har skrudd opp varmen, og ligger godt plassert under fuskepelspleddet mitt. Plutselig har det begynt å snø igjen, så det var jo den vårfølelsen jeg hadde for noen dager siden borte. Men synes snø egentlig bare er koselig jeg da, så det er ikke så farlig. Jeg jobba til klokka 20 i dag, så kom hjem for bare et par timer siden. Egentlig så hater jeg å jobbe sent, hele dagen føles så bortkastet ut! Men, men… Skal ta meg en hodepinetablett og snart gå å legge meg. Har hatt litt vondt i hodet i dag, skjønner ikke hvorfor.

Dere får ha god natt!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg