dettt sultes

Nå har jeg akkurat ordnet meg, og vi skal straks ta toget til Skogn. Skal spise middag hos svigermor. Rotgraut og saltkjøtt, nam! Er så sulten. Har spist nudler og smågodt til frokost i dag, haha bra kost det ja. Før likte jeg faktisk ikke rotgraut og saltkjøtt, men nå liker jeg det. Endelig, haha. Virker jo som at alle elsker det.

I dag har jeg satt inn øredobber for første gang på et år eller noe sånt, og det var så vondt haha. Det ene øret går smertefritt, men høyre øret så er det nesten umulig å få øredobben inn i hullet. Au! Det gikk til slutt. Jeg må begynne å bruke det mer, er jo så fint! Synes bare det er litt ekkelt å ha på, men blir vel vandt med det. Uansety, nå må vi straks stikke. Dere får ha en fin dag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg