uken som gikk

– Uken som gikk –

AKKURAT NÅ
Akkurat nå ser jeg på at Anders står med headset og danser litt imens han laget mat. Haha, så søt da! Wok står på menyen i dag. Vi spiser den samme woken hver gang, så egentlig er jeg dritlei av det. Trenger noen nye oppskrifter. Finner sikkert masse på internett, er bare det at jeg aldri gidder. Hehe…

UKENS OPPTUR
Hmm. At bloggerne har begynt? Hahah. Det var ukens lille opptur, yesda. Men det går hver kveld mandag-torsdag, så da har jeg noe å følge med på. Bloggerne er jo ikke like bra uten Sophie Elise da.

UKENS NEDTUR
Da jeg og Anders var på besøk til faren hans på lørdag, så skulle vi ta toget som gikk hjem 22.26. Tror du ikke vi ble forsein?! Lol! Vi fikk ordnet oss skyss da, men måtte betale 300kr. Liiiitt bortkastede penger. JAJA.

UKENS CRAVING
Har superlyst på rips med sukker eller vaniljesaus. Ååå, skulle ønske jeg hadde en ripsbusk. Helst her inne, haha. Jeg elsker rips, brukte alltid å stjele det av naboene før.

UKENS IRRITASJONSMOMENT
At jeg fant en diger flekk på sofaen. Hvor den kom fra, aner jeg ikke. Men jeg fikk den bort, heldigvis! Kan folk lære seg å slutte å søle, takk.
 

UKENS LÅT

 

UKENS TANKE 
Jeg har fulgt med litt på bloggen til Pilotfrue, fordi hun har prøvd å blitt gravid lenge nå. Hun har jo tatt med leserne sine på reisen, og nå har hun jo prøvd med prøverør. Den ene gangen ble hun ikke gravid, men nå nettopp ble hun det. Ble så glad på hennes vegne, haha det var helt rart hvor glad jeg ble faktisk. Og nå har hun nettopp spontanabortert. Herregud, stakkars menneske. Etter et år blir hun endelig gravid liksom, og så spontanaborterer hun. Det får meg til å begynne å tenke, hva om jeg også kommer til å slite med å få barn i fremtiden? Jeg har jo vært gravid før (men tok abort), men man vet jo aldri hva som kan skje med kroppen i fremtiden. Jeg håper virkelig jeg aldri vil slite med å bli gravid, den dagen jeg ønsker det! Enda verre, om jeg ikke kan bli gravid i det heletatt. For en sorg det må være. Får helt angst, jeg. Nesten så jeg har lyst til at både jeg og Anders skal sjekke oss.

UKENS INNKJØP

Denne hylla fra jysk. Og en svart korthåret pelspute fra jysk, men den har jeg ikke bilde av.

UKENS MEST LESTE INNLEGG

Verste jeg har smakt” er det mest leste innlegget.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg