gjesp

Sitter i sofaen å gjesper, er ganske trøtt. Men før jeg legger meg skal jeg se 'født i feil kropp'. Interessangt program! Har ikke gjort så mye i dag, har vært på jobb 12-18 i dag. I går og i dag fikk jeg forresten pakker i posten, så det skal jeg få vist dere i morgen. Ble fornøyd med alt. Jippi! Synes alltid det er litt skummelt å bestille klær, i tilfelle det ikke passer. Heldigvis passet alt. Fikk endelig slippersene mine i dag også, har ventet en evighet på dem. Er helt avhengig av å gå med slippers inne, så til nå har jeg stjålet Anders sine. Hehe! De er så fine! Skal vise de også i morgen. Nå skal jeg spise en yoghurt til kvelds. Dere får ha god natt når den tid kommer. 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg