ny bok

Faeeeen! Jeg skrev dette innlegget istad, og så skulle jeg publisere, men det gikk ikke?! Innlegget hadde heller ikke blitt lagret i arkivet. Faen altså, noen ganger hater jeg blogg.no. Drittplattform, haha.

Uansett. Jeg sto opp 11 i dag, og siden har jeg ikke gjort så mye. Anders spiller, og jeg skal lese i den nye boka mi "snømannen" av Jo Nesbø. Har hørt mye bra om den, så gleder meg til å lese! Senere i kveld skal jeg til ei venninne å drikke, så det blir skøy.

I dag tok jeg med kattene ut en tur. Og det ble ikke så populært, ingen av dem vil være ute. Suzie sto bare å mjauet og ble livredd, og Luffy så bare forskrekket ut. Haha! Rare katter.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg