folk som kommenterer vekta mi

Dette er egentlig ikke noe som irriterer meg, men så blir jeg litt irritert allikevel. Her en dag sto jeg i butikken for å kjøpe boller. Så kommer det en bekjent dame bak meg i køen, og så sier hun ”men boller, Malin? Du trenger noe bedre å spise enn det”. Og så så hun på hele meg. Jeg vet at hun ikke mente noe vondt med det, men jeg forstod jo at hun mente jeg måtte spise noe annet siden jeg er så tynn. Har ikke telling på hvor mange ganger folk har kommentert vekta mi, enten indirekte eller direkte. ”Du må spise mer, du er jo så tynn!”, den har jeg hørt sikkert en million ganger. Javel, takk for den, tenker jeg da. For det er jo ikke positivt ment, og det er en frekk ting å si. DESVERRE er jeg født sånn, jeg har alltid vært tynn. Det ligger i genene mine å være tynn, så det er vanskelig å gjøre noe med. Lurer på om folk tenker på det? Heldigvis forstår de fleste at å kommentere vekta til andre, ikke er innafor.

Sånn, det var en liten utblåsning. Nå har jeg akkurat støvsugd, ryddet og satt på en maskin med klær. Skal straks lage meg middag, er så sulteeen! Anders er på jobb, så får spise alene i dag. Kjedelig å lage mat til bare seg selv. Hadde jeg bodd alene hadde jeg sikkert spist ferdigmat hver dag. Haha! Etterpå skal jeg bare slappe helt av, og begynne å lese i en av bøkene mine. ”Bak lukkede dører” er den jeg har tenkt å lest nå. Virker ganske spennende. Hente dyna på stua skal jeg også, brr ble kaldt nå som sola akkurat gikk ned. På snakk om sola, det er helt jævlig når den står slik at det lyser rett inn i vinduene her. Alt støvet i lufta vises kjempegodt, og det blir SÅ varmt. Og å se på tv’en er helt umulig. Så i neste uke skal jeg kjøpe lystette rullegardiner. Gleder meg, haha!

Fikk denne rosebuketten (falsk såklart) i posten fra ebay her en dag. Hadde ikke forventet at den var så liten, men det er helt greit, den passet jo fint oppi denne vasen. Bestilte to buketter roser fra to forskjellige leverandører, bare sånn for å sjekke hvem som var finest. Den andre buketten var drit stygg, og så absolutt ikke ut slik som den gjorde på bildet. Så den gikk rett i søpla. En ting, alltid når jeg bestiller noe fra ebay, så er klærne/tingen myyye mindre enn hva det ser ut som på bildet. Må lære meg å lese om produktet før jeg kjøper det, haha. Husker jeg bestilte meg en genser en gang fra ebay, og den kunne sikkert ha passet en baby. Haha, wtf. Men nå skal jeg mekke some food, før jeg sulter.

3 kommentarer
    1. Jeg skjønner godt at du ikke syntes det er greit, men du er jo så utrolig fin slik du er! Herlighet, jeg skjønner ikke hvorfor dem sier slik… Blir irritert!! DU er flott <3 KLEM

    2. Noen mennesker er uhøflige. Det sier mer om dem enn deg. Du er bra som du er, og det er et passende svar til de som tillater seg ufiltrerte bemerkninger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg