lenge siden jeg har lagt meg så tidlig

Hallo! Tenkte bare å stikke innom bloggen en kjapp tur før jeg legger meg. Det er lenge siden jeg har lagt meg før ett en lørdagskveld, eller søndag da ettersom klokka er over tolv. Er bare så forferdelig trøtt, så hvorfor tvinge meg selv til å være våken lenger. Å sove er virkelig det beste i verden, haha! Uansett. I kveld har jeg og Anders besøkt pappa og dem der, så det var jo koselig. Når vi kom hjem så satte jeg og Anders på en film som het hidden away eller noe sånt, virka litt spennende. Men vi begge ble for trøtt, så vi får fortsette å se den i morgen. Ellers har jeg bare lest i boka mi i dag, har allerede kommet halvveis i den. Den er skikkelig bra så langt! Digger den.

Nå skal jeg sove, og det leeenge! 😁 God natt!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg