uken som gikk

– Uken som gikk –

AKKURAT NÅ
Har akkurat lagt fra meg boka for en liten stund. Har lest i 3-4 timer nå, så ble liiitt rastløs. Anders skal mekke taco til oss nå, så bli mat etterhvert. Frister egentlig veldig lite med taco faktisk, men orker ikke dra å kjøpe noe annet. Haha.. 

UKENS OPPTUR
At jeg likte den nye boka så utrolig godt. Da har jeg noe å glede meg til! Det er litt som når man finner en veldig bra serie, som man bare ikke klarer å slutte å se på. Må bare se en episode til, og så en til, og en til. Det samme er det med bøker. Må bare lese et kapittel til, og så et til osv.

UKENS NEDTUR
At jeg greier å klabbe til et eller annet hele tiden. Glemmer ting, gjør ting feil, misforstår og så videre. Noen ganger blir jeg så utrolig lei av meg selv, og forstår ikke hva som er galt med hjernen min. Jeg skjønner ikke hvordan jeg noen gang skal klare å få meg en jobb som jeg virkelig mestrer, fordi jeg er så redd for større ansvar og gjør alltid noe feil. Det er en nedtur å føle at jeg alltid er den som ikke får til noe, og alle andre får til alt på 1-2-3.

UKENS CRAVING
Fruktsalat med sjokoladebiter i! Jeg lagde det her en dag, og det var så godt. Bruker å kjøpe fruktcoctail å ha oppi som saus, slik at det ikke blir så tørt. Kjempegodt! Enda bedre med krem i tillegg.

UKENS IRRITASJONSMOMENT
At vi fikk en strømregning på 2400 kroner. BAH! Plutselig har nettleia gått opp, flott.
 

UKENS LÅT


Denne er så kul! Digger den.

 

UKENS TANKE 
Tenker på at jeg og Anders bokstavelig talt kaster penger ut av ruta når vi leier. 7000 kroner, rett ut ruta. Vi var i banken for å få råd angående det å kjøpe noe eget, hvor mye vi har råd til, hvor mye vi må spare osv. Vi må nok spare i 3-4 år for å få råd til en egen leilighet, noe jeg hadde regnet med. Det er jo ikke såå lang tid, heller. Nå er ikke vi akkurat så flinke til å spare, så vi må nok ta et ordentlig tak der, for å si det sånn. Haha.. Planen er å skaffe en leilighet som vi kan bo i noen år, for å etterhvert kjøpe oss et eget hus. Det vil nok ta lang tid før vi får oss et eget hus, men jeg har ikke lyst til å bo i leilighet hele livet. Never ever. Vil ha egen hage, veranda og alt det der. Det er egentlig det jeg går rundt og tenker på. Alt hadde vært så mye enklere om jeg også hadde fast jobb, slik at jeg hadde mer inntekt, sånn at det igjen ble lettere å spare. 

UKENS INNKJØP

Disse to bøkene, som jeg kjøpte på mammutsalget.

UKENS MEST LESTE INNLEGG

”New in’‘ er det mest leste innlegget denne uka.
 

4 kommentarer
    1. Støtter planen din om fast jobb og sparing! Hva ønsker du å jobbe med? Hva kreves for å få en godt betalt jobb? 👍👍

    2. Laila Fossbakken: Har ingen fast jobb, så blir nok en jobb som selger i butikk vil jeg tro, som jeg har en sjangse for å få fast jobb i. Men er ikke så enkelt :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg