for tynn hals

Hallo. Nå har jeg nettopp spist fjorland kjøttkaker. Boooring, haha! Ikke akkurat favorittmaten. Jeg begynner på jobb klokka 15, derfor ble det fjorland i dag. Må si at det frister mer med sofaen og pleddet i dag. Det regner, blåser og er finvær om en annen ute. Nå er det sol ute, men det blåser veldig. I natt våkna jeg av at det blåste som fy, trodde hele leiligheten skulle rase sammen. Tenkte at hvis det blåste så mye når jeg skulle gå til jobb senere, så kom jeg til å blåse til helvete. Haha!

I går fikk jeg en liten pakke i posten, et choker halsband. Jeg har bestilt to, og det andre fikk jeg for en liten stund siden. Begge ble for store for halsen min. Typisk. De kosta bare 20 kroner eller noe, men allikevel. INGEN chokers passer halsen min, den er rett og slett for smal. Selv når jeg fester det på det innerste festet. JAJA. Nå skal jeg bare slappe av før jeg må gå om en halvtime. Vil heller sove! Eeer så trøtt, enda jeg har sovet i 12 timer. Jeg forstår det ikke, men jeg er virkelig avhengig av rikelig med søvn. Jeg kunne ha sovet 14 timer hver natt, det er jeg sikker på.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg