ting du kanskje ikke visste om meg, del 1000

– Jeg går alltid med musefletter hjemme. Med en gang jeg kommer hjem, så må jeg bare flette håret eller sette det i hestehale. Hvis ikke blir det hundre hårstrå overalt, og jeg gidder ikke støvsuge hver dag.

– Jeg er ikke spesielt glad i sci-fi filmer, helte filmer og den slags. Noen liker jeg jo, som f.eks batman og avatar. Men ellers er jeg ikke noe fan av den typen filmer. Heller ikke skytefilmer.

– Jeg klarer ikke å legge meg uten å vaske og rense ansiktet først. Jeg har blitt veldig flink til å rense ansiktet hver kveld, og å bruke fuktighetskrem. For et par år siden vaska jeg seriøst aldri av sminken før jeg la meg, og jeg brukte heller ikke fuktighetsskrem. Herregud, at jeg klarte! Stakkars, stakkars hud.

– Jeg elsker ”søppel tv” som paradise hotel, bloggerne, the kardashians osv. Haha!

– Hver gang jeg kommer hjem fra jobb, så må jeg rydde og ordne litt før jeg klarer å sette meg ned. 

– Jeg er elendig på å snakke og forstå engelsk. Skulle fulgt med litt mer i engelsktimene, kanskje.

– Jeg elsker å lese bøker. Før var jeg sånn ”neei, jeg hater bøker”. Lol, barnslig!

– Mine favoritt desserter er pavlovakake og fruktsalat med sjokoladebiter i.

– Siden jeg var 16 år har jeg bare vært singel i to år. Wow, har med andre ord ikke kjent så veldig mye på singellivet. Men jeg elsker å være i forhold! Å være singel er bare trist synes jeg.

– Jeg er ganske glemsk, spesielt når det kommer til å huske ansikt. På jobben kan jeg si hei til en kunde flere ganger, rett og slett fordi jeg ikke husker at jeg allerede har sagt hei, og at jeg glemmer hvordan han/hun så ut. 

– Jeg synes det er koselig med storm/regn.

– Jeg elsker lukten og smaken av hubba bubba tyggisen.

 


Sånn, det var ting du kanskje ikke visste om meg del 1000. Har sikkert skrevet sånne innlegg tusen ganger. Så blir litt vanskelig å finne på nye ting. Nå har jeg og kjæresten akkurat sett en drit dårlig film som het funny games. Gaah, så dårlig den var. Ellers har jeg vasket leiligheten i dag. Så nå er det ryddig og rent her, og jeg elsker den følelsen! Gruer meg til den dagen jeg får barn, og det blir dobbelt så rotete. Synes det blir rot av bare to personer liksom, så hvordan skal det bli med et par unger i hus?! Tror seriøst jeg MÅ ha en hushjelp i fremtiden, hehe. Det hadde vært noe. Jeg forstår godt at de med god økonomi betaler for hushjelp. Å rydde, vaske, vaske klær, lage mat osv, det tar faktisk ganske lang tid. Ikke akkurat det man har mest lyst til å gjøre når man kommer hjem sliten fra jobb, og til unger som krever sitt. 

Uansett, nå er det bare en dag til på jobb, og så tar jeg helg. Blir godt! I helga skal jeg hjem til mamma for å passe ungene imens hun jobber. Så da blir det nok en del lesing og bare avslapping. Meen nå skal jeg legge bort pc’en, og så skal jeg gå å ta meg en sjokoladebolle. Sjokoladeboller in my ♥!


bilder fra arkivet, gadd ikke ta nye

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg