begravelse i paradiset

Hallo! Begynner å bli noen dager siden sist. Tror det var på fredag jeg sist oppdaterte her? Jeg har bare ikke hatt noe spesielt å blogge om. Nå har jeg nettopp sett paradise hotel, og herregud. For et program, haha! De skriker og syter så mye der når en person går ut, at man skulle tro det var en begravelse. Lol! Håper at paradise blir bedre enn fjorårets sesong, fordi den sugde skikkelig.

Jaja. Nå skal jeg ordne en brødskive, og så skal jeg se en episode av bloggerne. Så blir det senga etterhvert. Jeg våkna klokka halv ett i dag, og jeg vaaar så trøtt! Kunne ha sovet til i kveld sikkert. Begynte ikke på jobb før klokka 15 i dag, og så hadde vi personalmøte etter jobb, så kom hjem for bare et par timer siden. Jeg gleder meg til helg nå, da skal jeg sove leeenge!<333 På fredagen skal vi besøke svigermor, og på lørdag kommer en kompis hit for å drikke litt. Ellers har jeg veldig lyst til å se skjønnheten og udyret, noen som har sett? Har hørt flere synes den var veldig bra. Meeen nå skal jeg slutte å babble. God natt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg