langhelg

Hallo! Jeg fikk langhelg i går, woho! Så jeg våknet for et par timer siden. Var sååå godt å sove lenge i dag, jeg har vært så trøtt de siste dagene. Jeg har inntatt dagens kaffekopp (les: kakao) og ligger for øyeblikket utstrakt på sofaen. Må manne meg opp til å gå i dusjen snart. Jeg orker egentlig ikke, haha. Vil bare ligge her. Må dra ræva en tur på polet også. I kveld drar jeg og Anders til svigermor, og i morgen får jeg besøk så da skal vi drikke litt her. Kjenner jeg har lyst til å kjøpe noe annet en vodka, er så lei av det. Har lyst til å drikke noe jeg liker, vin eller noe. Men så liker jeg jo ingenting av alkohol uansett da, lol. Eneste rusbrus og drinker jeg liker. Noen tips kanskje til en krespes som meg? Jeg liker litt søtere smaker, IKKE sterke. Er lei av å drikke bare for å bli full, vil kose meg med drikken også. Hør på hun som har blitt bittelitt mer voksen, da! Hah. Nei, nå må jeg hoppe i dusjen. Dere får ha en fin helg!

5 kommentarer
    1. Har samme problem, men jeg elsker baylis! Var veldig skeptisk i begynnelsen, men bland det med kaffe, så smaker det litt som latte med karamell! Ikke smaker det mye alkohol heller 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg