når man ikke gidder en dritt

Hey. Nå sitter jeg skrubbsulten i sofaen og venter på mat. Blir lasagne med salat i dag, nam! I dag orker jeg ikke gjøre noen ting, så da skal jeg se film og serier hele dagen. En ny sesong av Bates Motel har kommet ut på netflix også. Yay! Den serien var veldig bra. Har ventet i sikkert to år på ny sesong nå, så husker ikke helt hva som skjedde på slutten. Må nok se en gammel episode først, før jeg begynner på den nye. Og så har jo Kardashians kommet ut med ny sesong og! Haha, har mye å se på nå altså. Så skal jeg straks se dagens episode av paradise hotel. Jeg har viaplay, og der kommer episodene (bortsett fra torsdagene) rundt 15-tiden på dagen. Orker aldri å vente til kvelden. Paradise er blitt underholdning under middagen, haha. Uansett, nå er maten ferdig. Dere får ha en fin dag!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg