en lol film

Hallo. Har hatt besøk i kveld av Ivan, han dro for en time siden. Vi så to filmer på popcorntime, Robert the doll og Sinister 2. Ingen av filmene var noe å skryte av, men Sinister var bedre enn Robert the doll. Robert the doll var skikkelig lol, haha huff. Jeg, kompisen og venninna mi ser alltid skrekkfilm når vi skal se film. Haha! Litt morsomt, for det er jo nesten ingen bra skrekkfilmer. Kan telle på en hånd de skrekkfilmene som faktisk har vært bra. Men det er morsomt å bli skremt da. En liten ”fun” fact (med hermetegn fordi det egentlig ikke er fun) er at jeg muligens har en genfeil som gjør at hjertet mitt slår urytmisk, og da kan hjertet mitt stoppe hvis jeg skvetter. Er nok sjeldent det skjer, da. Jeg skal til sykehuset å teste om jeg har denne genfeilen etterhvert, håper ikke jeg har det! Da må jeg gå på medisiner hele livet, og det er jo litt kjipt. Det er altså 50 prosent for at jeg har arvet denne genfeilen, så det er jo en sjangs. Får slutte å se skrekkfilmer nå da, sånn at jeg ikke skvetter for mye og dør. LOL!

Nå skal jeg ordne meg noe mat, og så se første episode av nye sesongen av The Kardashians. 

Bilder fra i fjor. Er så stygg i trynet akkurat nå. Jeg holder på å la brynene vokse ut, sånn at jeg kan dra å fikse dem etterhvert. De er et eneste stort mess nå! Uff, så stygt haha. Føler liksom at brynene former ansiktet mitt. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg