cætnip

Hey. Har akkurat tatt meg en dusj, og ble skikkelig trøtt nå plutselig. Godt med helg da, så skal prøve å ikke sovne så alt for tidlig i kveld. Har lyst til å se Harry Potter, men får se om jeg holder meg våken. Jeg og kjæresten har hatt Harry Potter maraton denne uken, og sett en film hver dag. Nå skal vi begynne å se film nummer 6. Harry Potter filmene er så braaa! Elsker dem. Husker jeg så hver eneste film på kino, og jeg var vel rundt 8 år da jeg så den første. Men norsk tale og greier, hahaha. Jeg hadde lyst til å dra med meg Anders å se Skjønnheten og udyret i dag, men filmen var med norsk tale og det gidder jeg ikke. Bah! 

Prøvde å legge en litt mer dramatisk øyenskygge i dag, bare for fun. Jeg suger til å legge fin øyenskygge, så prøver å øve meg litt. Har funnet ut at jeg ikke passer en ”dramatisk” look, så jeg pleier alltid å gå for noe enkelt. Men over til noe annet. De siste tre morgnene, så har jeg lagt merke til er rar lyd. Den begynner alltid rundt 07, og det er akkurat som om en liten flue flyr inn i vinduet om og om igjen. Men det er ingen flue der, og jeg bare skjønner ikke hvor denne lyden kommer fra. Det irriterer meg fordi 1) jeg vil vite hvor lyden kommer fra, og 2) den vekker meg hver eneste morgen. Anders har ikke lagt merke til lyden fordi han har jo dratt på jobb i den tiden, men i morgen skal jeg vekke han slik at han også hører lyden, hvis den er der. Haha, her skal vi på lyd-jakt skjønner dere. Lol. 

Jaja. For noen uker siden kjøpte jeg catnip til kattene. Hadde lest at kattene skulle bli helt gale av lukta, så derfor stakk jeg innom dyrebutikken og kjøpte en pakke med det. Jeg hadde sett for meg at kattene skulle ligge å rulle på gulvet og bli helt gale, dette er ”dop” for kattene. Men neida. Suzie reagerte ikke i det heletatt, og Luffy reagerte bare de først fem minuttene. Han kjente lukta på lang avstand først, og begynte å rulle seg i det da jeg ga ham catnipen. Etterpå spiste han den opp, og det har han gjort siden. Han reagerer ikke, bare spiser den opp. Haha!? Tok med catnipe’n til bestemor da jeg var der på besøk en dag, hun har flere katter. Men de brydde seg ikke i det heletatt. Skuffet jeg!! Enten har jeg noen kjedelige katter, eller så var akkurat denne catnipen dårlige saker. Hah! 

Haha, ser ut som det er noe annet i posen. Nå skal jeg se film, dere får ha en fin helg!

10 kommentarer

Siste innlegg