1. april

Hey. Kom nettopp hjem fra butikken, har handlet mat til i dag og i morgen + litt snacks. Jeg har kjøpt frukt, så jeg skal lage fruktsalat i kveld. Og smågodt, hehe. Faktisk så liker jeg fruktsalat bedre, det er SÅ godt. Jeg bruker banan, appelsin, kiwi, pære og så kjøper jeg fruktcoctail og sjokolade som jeg skjærer i små biter og har oppi. Fruktsalaten blir litt kjedelig uten fruktcoctailen synes jeg, jeg liker å ha safta i coctailen i salaten. Nå skal jeg og kjæresten begynne å skjære opp grønnsaker, her blir det nemlig bettasuppe til middag i dag. Det er så godt! Og sunt også, så det er jo et stort pluss.

I dag har vi endelig fått hengt opp rullegardinen vi kjøpte også. Det blir helt umulig å se tv-skjermen når sola skinner rett inn i ruta, så vi har kjøpt oss en lystett rullegardin. Den funka som bare det! Ikke noe mer sol midt i trynet eller på tv-skjermen. Haha! Ellers så hadde jeg helt glemt at det var 1.april i dag. Nå er det jo vår! April er jo vår, så nå kan snøen dra til H synes jeg. Blir det mer snø nå, så blir jeg sur. Håper at påska flyr forbi i år, føler liksom at påska setter en demper på vårfølelsen. Påske minner meg om ski og snø, og det vil jeg ikke ha noe av nå haha. Uansett, i dag er jo den store ”lure alle andre” dagen. Har allerede sett folk på facebookfeeden min tulle om at de er gravide. Altså, tuller folk om dette på 1.april ENDA? Sååå oppbrukt at det bare er flaut å kødde om. Og for det andre så er det ganske spesielt å tulle om, sånn egentlig. Kanskje blir familien kjempeglad for at du er gravis, og så er det bare tull? Ja ja.

Hahaha, se på Luffy da! Han ser sååå sur ut. Jeg gjespet kjempehøyt, og da ble han sånn. Så jeg måtte gjespe enda en gang, måtte bare ha et bilde av ansiktet hans når har ble sånn. Flirer meg ihjel. Det nederste bildet minner meg litt om sånne ”kulinger” med capsen bak og som skal virke så sint på profilbildet sitt. Og så holder de kameraet ned istedet for opp, så blir alt bare helt rart. Haha, vet ikke om dere skjønner hva jeg mener. Lol. Nå står Anders på kjøkkenet og skjærer grønnsaker og takker for hjelpa som ikke eksisterer. Hahah, må få ræva i gir tror jeg og hjelpe han.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg