satisfying sand

0F8Ae1jZy8k

Mange av dere har sikkert sett de her videoene på facebook og instgram av såkalte ”satisfying sand”? Haha, jeg bare elsker å se på disse videoene. Det er SÅ tilfredstillende å se på, samtidig som jeg blir litt rastløs. Har så lyst til å knuse sanden med fingrene. Kan seriøst sitte å se på de her videoene i flere minutter. Kanskje jeg må ta meg en tur på lekebutikken og se om jeg finner denne sanda. Neida, nå må jeg skjerpe meg haha! Drømmen er å få knuse et slikt sand tårn, lol.

Nå har jeg sett Harry Potter, men måtte slå av fordi jeg ble litt lei. Har sett på Harry i fem timer liksom. Så nå har jeg akkurat laget fruktsalat, og har stappet i meg en skål allerede. Yummi! Jeg og kjæresten venter på en film som heter ‘Mystic River’, som starter om et kvarter. Det er så godt å bare være hjemme i kveld, frister ikke å ut i det hele tatt! Helt ærlig så er jeg lei av å feste, det er det samme hele tiden. Men drikker av og til allikevel fordi det er liksom ikke så mye annet å finne på. Jeg kan jo dra på besøk, dra på kino og sånne ting, men blir litt kjedelig hver helg det også. Jeg gleder meg faktisk litt til at jeg blir voksen nok til å få barn, da tror jeg livet vil komme til å føles litt mer meningsfylt. Jeg begynner å kjede meg litt, og vil at den tiden skal komme snart! Haha, sier hun som for noen år siden sa at hun aldri skulle få barn. Yeye. Ikke at jeg skal ha barn i år altså, haha. Nå skal jeg hente meg mer fruktsalat, og så blir det straks film.


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg