uken som gikk

– Uken som gikk –

AKKURAT NÅ
Akkurat nå ligger jeg sikkert i sengen enda, fordi dette innlegget er tidsinnstilt.

UKENS OPPTUR
Hmm, jeg vet egentlig ikke. Kanskje at jeg har fått tørket litt støv, ristet dynene og satt på nytt sengtrekk. Haha, ukens opptur jahhh. Nei men jeg elsker å sove i rent sengetøy, det eeer så godt!

UKENS NEDTUR
At jeg har brukt så mye penger på mat. Er alltid en nedtur å se at man har mindre penger enn man trodde på kontoen. Heh! Spesielt når alle pengene er blitt brukt på noe så kjedelig som man og hverdagslige ting. Men sånn er det.

UKENS CRAVING
Fruktsalat med krem! Yummiiii! Andre gangen jeg har laget det denne uka.

UKENS IRRITASJONSMOMENT
Denne rare lyden på soverommet. Jeg våkna i går også av denne lyden, Anders hørte den og. Skjønner ingenting! Hva om det er mus i veggen eller noe? Uæ! Har aldri hørt denne lyden før liksom, og det merkelige er at den er der kun om morgenen. Det kan ikke være nede hos naboen heller, fordi jeg hører at lyden kommer fra her oppe. Kanskje det er en fugl som holder på å lage reir på taket? Det skal jeg sjekke i morgen!
 

UKENS LÅT

Ingen denne uken faktisk.
 

UKENS TANKE 
Jeg tenker litt på at jeg seriøst burde begynne å trene og spise sunnere. Men det er lettere sagt enn gjort! Jeg spiser ikke super usunt, men jeg kan jo spise sunnere, men det er ikke der problemet ligger. Jeg føler at kroppen min begynner å forfalle litt. Kroppen ser skikkelig utrent ut liksom, null muskler og ræva har jo siget skikkelig heeehe. Hvorfor skal det være så vanskelig å begynne å trene?! Jeg SKAL begynne å jogge litt ihvertfall i vår. Jeg må komme meg mer i form, fordi jeg merker jeg er litt slapp og daff for tiden. Kjenner det spesielt på jobb, blir jo sliten av alt. Ikke bra. Kjenner kroppen er litt tung, og det må jeg bare gjøre noe med snart. Jeg er jo nesten blitt lat! Jeg kommer ikke til å melde meg inn i noe treningssenter. Såpass godt kjenner jeg meg selv, så det er det ikke noe vits i. Men jeg kan begynne å jogge og trene litt styrke hjemme. Jeg er rett og slett nødt, for jeg kjenner at kroppen ikke har det så bra nå. Jeg trente jo ofte for 4 år siden (wow er det så lenge siden?!) og da var jeg på treningssenteret nesten hver dag. Men så flyttet jeg til Levanger, og da meldte jeg meg ut av senteret jeg var innmeldt i. Så meldte jeg meg inn i 3T her, men dro aldri dit. Synes det er så vanskelig å begynne å trene på et helt nytt sted, der jeg ikke kjenner til apparatene eller noen ting. Så da blir det sånn at jeg ikke vil dra.

UKENS INNKJØP



Denne toppen fra HM. Synes den var litt kul! Kosta bare 99kr.

UKENS MEST LESTE INNLEGG

En lol film” er ukens mest leste innlegg.

5 kommentarer
    1. Så bra du har bestemt deg for å trene! Da vil du nok merke at du får mer energi i tillegg til alle de andre fordelene med økt aktivitet!👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg