sykt stygg

Hallois. Jeg kjeder meg, vet liksom ikke helt hva jeg skal finne på. Har akkurat rettet håret mitt. Jeg vaska det i dag, og da lar jeg det alltid lufttørke før jeg retter det. Som regel pleier jeg å rette det om morgenen, men det tar sånn tid og ork. Jeg MÅ rette det etter å dusjet det, hvis ikke ser jeg ut som et troll. Et troll ja, det er akkurat slik jeg føler jeg ser ut i dag. Jeg føler meg så sykt stygg i dag, egentlig føler jeg meg småstygg hele tiden. Jeg er jo ikke noe pen liksom. Det er bare på bilder det, lol. Bilder som jeg selv tar, vel og merke. Haha! Jeg tar alltid bilder av meg selv fra den beste vinkelen. Har dere noen gang sett meg ta bilder fra venstresiden? Nope! Fra den siden er jeg utroolig støgg, skjønner ikke hvordan det er mulig. Jeg har et smalt og spiss ansiktsform, yuck. Men sånn er livet. Fuck dere som ble født pen, jeg hater dere. 🙁

Haha, nok sutter. Jeg ligger her å kikker i veggen og venter på Neste sommer og Helt perfekt. Så blir det kvelden etterhvert. Ny uke og nye muligheter i morgen. Yeeey! Not. Hater egentlig livet <,3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg