uken som gikk

– Uken som gikk –

AKKURAT NÅ
Akkurat nå ligger jeg i sofaen og skriver dette innlegget. Dette innlegget er forhåndskrevet, så akkurat nå sånn egentlig ligger jeg nok i senga å sover.

UKENS OPPTUR
At jeg fikk igjen nesten fire tusen på skatten! JIPPI! Jeg var redd jeg kanskje måtte betale tilbake, men slik ble det heldigvis ikke.

UKENS NEDTUR
Haha, nå skal dere få høre. Dere som leser fast her, har sikkert fått med dere at jeg var så glad for at netflix hadde kommet med en ny sesong av Bates Motel? Vel, den sesongen har jeg jo allerede sett. Jeg og Anders så igjennom hele episode 1, og forsto til slutt at dette hadde vi jo sett. ÅH, så skuffet jeg ble. Hvor vi har sett denne sesongen aner jeg ikke. For jeg må jo ha tekst, og da er det ikke så mange steder vi kunne ha sett denne sesongen. Skjønner ingenting, haha! Så jeg sjekket om popcorntime hadde serien, og det hadde den, men uten tekst. BAH! Noen som vet hvor jeg kan se sesong 4 av Bates Motel med norsk eller dansk tekst?

UKENS CRAVING
Blåbær! Har spist flere pakker med blåbær denne uka. Det er jo så godt! 


UKENS IRRITASJONSMOMENT
Jeg tror at det er en kråke som har laget reir oppå taket, rett over soverommet. Jeg har lagt merke til at denne kråka flyr rundt soverommet ofte, og i dag hørte jeg den bråke som faen klokka 09 på morgenen. Åh, så forbanna jeg ble. Den holdt jo aldri kjeft heller. Til slutt sovnet jeg igjen, men denne kråka irriterer meg. Dumt hvis den har laget reir oppå taket her, vil ikke ha kråkunger som går oppå verandaen her i vår haha.
 

UKENS LÅT

Denne sangen er kul!
 

UKENS TANKE 
Egentlig ingenting spesielt. Jeg vet ikke.

UKENS INNKJØP


 
Denne tskjorte-kjolen fra HM, kul eller hva? Egentlig føler jeg meg litt teit fordi jeg er ikke fan av Iron Maiden, haha. Synes de er helt grei liksom, hører nesten aldri på de. Synes bare motivet var kult. Jeg er teit iknow. Beltet og den andre kjolen er bestilt fra ebay, og kommer forhåpentligvis om et par uker eller noe sånt. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG

Fordeler og bakdeler med å ha katt(er) er det mest leste innlegget denne uka.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg