10 kjappe

Favoritt pålegg på brødskiva? Har egentlig ikke noe favoritt pålegg. Men kanskje en god salami eller nugatti, lol. Jeg er ganske kresen når det kommer til pålegg, desverre. Har alltid vært det! Men jeg spiser det mest normale, som brunost/hvitost eller salami med agurk og majones.

Hvem av Kardashian/Jenner familien ville du ha vært? Først tenkte jeg på Kim, men hun begynner jo å bli litt eldre og har to barn. Jeg vil heller være ung og uten barn, så da vil jeg heller være Kylie. Hun er jo smellvakker også! Så ja, jeg ville nok ha vært Kylie Jenner.

Ditt absolutt must have innen skjønnhet? Det må nok faktisk bli rettetanga mi. Jeg MÅ rette håret mitt, spesielt etter å ha dusjet det. Hvis ikke jeg retter det etter å ha vasket håret, så ser jeg virkelig ikke ut, og det er ikke noe jeg bare sier. Jeg ser ut som et bustete troll! Håret står til alle kanter, så jeg ser rett og slett uflidd ut hvis jeg ikke retter det. Folk ville sett rart på meg hvis ikke liksom.

Rik men stygg, eller fattig men vakker? Jeg tror faktisk jeg ville valgt utseendet over penger altså. Helt seriøst! Ville ikke du? Du kan komme langt med å være vakker, så det hadde nok ordnet seg allikevel. 

En hel dag på verdens største tivoli, eller en hel dag på verdens største shoppingsenter? En hel dag på verdens største shoppingsenter, hvis jeg hadde fått masse penger i tillegg! Jeg er ikke så veldig glad i karuseller, synes det er litt skummelt haha. Hvis jeg er på et tivoli så maser alle alltid om jeg kan være med på den og den karusellen, og jeg kan jo ikke være pyse å si nei. Får nesten litt vondt i magen av å være på tivoli, jeg. Haha! Er nesten så jeg kaster opp rett før jeg skal ta en skummel karusell. Men en ting skal være sagt, jeg blir IKKE med på de værste karusellene. Never ever.

Drømme jobb? Kanskje dyrlege. Men jeg er ikke ”smart” nok, så det går ikke. Det hadde vært kult å vært dyrlege da! Men da må man være veldig flink på skolen, noe jeg ikke er.

Hvis du fikk velge 1 shopping nettside du fikk handle klær av gratis resten av livet (og kun den siden) hvilken ville du valgt? Jeg tenkte først på nelly.com, men nei. Jeg synes nelly har tapt seg litt i det siste, finner aldri noe fint der lenger. Så da ville jeg ha valgt fashionnova.com! Masse fine klær til en OK pris.

Favorittsted? Hjemme i sofaen<3<3 Haha neida, joda. Neida, et sted varmt kanskje. Syden en plass. Jeg har litt lyst til å bestille en billig tur til syden, kun for å bli brun. Haha, jeg kunne godt ha dratt til syden bare for å sole meg.

Fineste jentenavn? Elvira! Jeg SKAL ha det navnet hvis jeg får en jente en gang. Jeg SKAL SKAL SKAL!!! Haha, håper Anders går med på det.

Tristeste film? Spirit, herregud den er så trist. Den måå dere se! Passer til både barn og voksne. Det er ikke en typisk barnslig barnefilm, det er det jeg liker med den filmen. Tenkte først at filmen var for spesielt interesserte, siden det var en hestefilm. Men nei, filmen var rå bra! Så den på kino for mange mange år siden. Den skal jeg se en dag igjen<333

 



Jeg våkna nesten nettopp etter en liten powenap. Ble plutselig supertrøtt. Ellers har jeg lest i Snømannen boka mi, den virker bra! Jeg kjøpte boka for sikkert en måned siden snart, men først nå har jeg begynt å lese den. Jeg er alltid så treg med å starte på nye bøker. Nå skal vi lage middag her. Eeeeller, Anders skal lage middag. Haha! Han skal steke sommerkoteletter, nam! Det er det lenge siden jeg har spist. Så skal vi ha stekte potetbåter som vi skjærer og krydrer selv. Anders lager sykt gode potetbåter! Han er faktisk ikke så værst på kjøkkenet, og hvilken jente liker vel ikke det?;-) Høhø. ♥ Ellers så har jeg sendt en melding til ei jente som ordner bloggdesign. Har så lyst på nytt design og header, jeg dør av mitt gamle design. Har hatt det i snart et år, og så ble jeg ikke fornøyd heller. Jeg tenker noe lignende som Sophie Elise sitt, synes det er så ryddig og fint. Så vil jeg at hele designet og headeren skal dekke hele siden, pluss at det må være mobilvennlig. Tror det ville gjort MYE med motivasjonen! Om noen vet av noen som lager design til en OK pris, si ifra! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg