brown lips

Hallo! Look at my brown lips, høhø. Synes det er litt kult med brune lepper. På bildene ser fargen litt mer rødbrun-ish, men det er den altså ikke. Nå har jeg akkurat vaska av meg sminken og smurt inn huden med fuktighetskrem. Føler meg faktisk freshere uten sminke enn med! Ikke sånn utseendemessig, men følelsesmessig. Føles bra å ha ingenting på huden, og la den få puste. Bruker egentlig ikke så mye på huden heller, bare pudder. Foundation takler jeg ikke! Kun til fest. Håret er forresten ikke ekte, som dere sikkert kan se på noen av bildene. Gleder meg til den dagen jeg får så langt hår, det er så fint! Det er ikke noe vits i at jeg bruker extensions, håret mitt er ganske tjukt og derfor vises mitt eget hår alt for godt. Blir ikke noe fint. Men jeg er fornøyd med mitt eget hår også, så det gjør ingenting. Gleder meg til det blir lengre!

Nå har jeg faktisk en liten påskeferie frem til lørdag! YAY! Skal jobbe bare fire timer på lørdagen, og så skal jeg ikke på jobb før på tirsdag igjen. Har ingen spesielle planer for påska. Skal ut å spise en dag med familien til Anders, så skal vi besøke min familie og så blir det nok drikking på lørdag. Har ikke tenkt meg noe på fjellet, og helt greit er det! 

Litt påskestemning må man jo ha! Solo og kvikklunsj, nammis. Var 12 solobokser til 100 kroner, og 3-pakkers kvikklunsj til 10 kroner. Billig! Soloboksene forsvant på 1-2-3, og det samme gjorde sjokoladen. Haha! Vi altså! Nå skal jeg se litt serie før jeg skal legge med etterhvert. Begynner å bli trøtt allerede.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg