en positiv ting med morgenen

Hey. Nå har jeg nettopp vært innom butikken og polet en tur, og nå sitter jeg her hjemme i sofaen. Jeg våkna halv to i dag, så det føles fortsatt som morgen for meg. Haha! Digg med ferie. En positiv ting med morgenen, og det er at magen er så flat. Høhø, det liker vi. Men så begynner jeg å spise, og magen blir ikke så veldig flat lenger. Bah… Hah! Jeg elsker virkelig magen min om morgenen, da er den kjempefin. Men kan nesten ikke sulte meg for å ha flat mage heller. Jeg får heller bare trene den, slik at den holder ting ”inne”. 

Her har jeg planer om å sitte resten av dagen, i min favoritt kosebukse. Elsker denne, den er så god å ha på! Den er fra shein.com om noen skulle lure. Har en matchende topp, men den er så kort så jeg liker ikke å bruke den. Jeg skal etter dette innlegget se på The Affair, sesong 3 har kommet på HBO Nordic. Liker serien veldig godt! Og så skal jeg få med Anders og se Lavender litt senere, en ny film som har kommet på netflix. Den så veldig spennende ut! 

Denne battery’en var så god! Anders sin, men jeg har nesten drukket den opp. Dere får ha en fin påske folkens!

7 kommentarer

Siste innlegg