good day

Hallo! Føler at alt har gått i ett i dag, selv om det egentlig ikke har det. Jeg våkna rundt halv 2, og slet litt med å stå opp. Når jeg sover så lenge blir jeg såå daff! Men kom meg opp til slutt, hev meg i dusjen og gikk til kiwi for å handle til resten av påska. Anders var på jobb, så jeg måtte bære 3 blytunge poser hjem helt alene. Det var TUNGT! Holdt på å daue, haha. Heldigvis bor vi ikke langt unna. Mega ligger jo 2 minutter unna her vi bor, men jeg handler heller på kiwi der det er billigst. I fem-tida kom tanta mi å hentet meg og Anders, og så dro vi i bursdag til søskenbarnet mitt, og deretter hjem til bestemor. Vi kom hjem i ti-tida igjen, og da så vi Harry Potter, del 1. Den gikk på tv’en, og det var akkurat den filmen vi holdt på å se, i tillegg så hadde den kommet akkurat dit vi slutta å se. Hehe, flaks! I morgen skal vi sikkert se siste filmen. Har sett alle filmene de siste 2-3 ukene, så vi har hatt et lite Harry Potter maraton. Nå skal jeg se noen episoder av The affair. Det er så godt med ferie, og bare kunne være oppe leeenge! Jeg har lagt meg i tre-tida hver natt de siste dagene, så derfor sover jeg ganske lenge også. Pytt pytt, har man ferie, har man lov! Hehe… 

Forresten, er det noen som har sett Elven, serien som går på tv3? Den surrer i bakgrunnen på tv’en akkurat nå, og den virker ikke så værst. Kanskje jeg burde sjekke den ut!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg