grodd fast i sofaen

Hallo… fra sofaen. Haha, her har jeg seriøst sittet i 3 dager nå. Jeg har ikke gjort annet enn å ligge i sofaen og se tv serier. Jeg har snart sett ferdig sesong 3 av The affair, og vet helt ærlig ikke hva jeg skal ta meg til når jeg er ferdig med den. Tips til en super serie anyone?! Jeg kan jo fortsette å se på Shameless da, men synes egentlig serien blir liiitt for kjedelig. Det er mer en chillserie som jeg kan se til middagen og sånne ting. Kanskje sesong 2 er bedre. Den tredje sesongen av The affair er skikkelig bra! Den er mystisk, med en litt creepy stemning over seg. Denne sesongen synes jeg var råbra, og enda bedre enn de to første.

Uansett, jeg kom akkurat inn døren. Jeg og kjæresten har vært å spist på resturant sammen med familien hans. Koselig! Han sitter å spiller, og jeg skal se nok en episode av The affair. I morgen skal jeg komme meg ut litt, da drar jeg hos en kompis og skal ta noen cider. Mange blir det ikke, jeg skal jo jobbe på lørdag. Heldigvis bare fire timer, og så har jeg fri til tirsdag. Sola skinner og jeg føler at jeg egentlig burde vært ute på fjellet og gått på ski eller noe, men jajaaa. Jeg er ikke typen som drar på fjellet og sånne ting, kanskje når jeg blir litt mer voksen. Man trenger vel ikke være på fjellet for å feire påske heller! Jeg feirer vel egentlig ikke påske heller, jeg bryr meg ikke så mye om den. Jeg bruker bare påska til å kunne spise masse dritt og godteri. Høhø! Har verdens største påskeegg ved siden av meg med masse snop i. Det holder for meg! 😉

Baah, jeg vet aldri helt hva jeg skal blogge om for tiden. Det er masse jeg har lyst til å skrive om, men jeg tør liksom ikke fordi jeg vet at det er mange folk jeg kjenner som leser bloggen. Noen ganger har jeg litt lyst til å lage en anonym blogg, men samtidig vil jeg jo at folk skal vite hvem som skriver bloggen. Hmm… Kanskje jeg burde lage meg en helt ny blogg, og la være å dele den på facebook slik at få vet om den. Egentlig vil jeg bare at folk som ikke kjenner meg skal lese den, synes det er så kleint at folk jeg kjenner leser. Haha! Jeg tenker at motivasjonen vil bli bedre når jeg får fikset et nytt design. Jeg har tatt kontakt med ei som er lærling, og tar bare 500kr for å lage både design og header. Jeg har lyst på det samme designet som Sophie Elise, synes det er SÅ ryddig og fint! Venter bare på svar fra henne nå, så får vi se da. Nå skal jeg legge vekk pc’en. Ha en fin påske videre!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg