kos

Hallois. Nå er jeg på Verdal hos familien til pappa, og skal sove her til i morgen. Jeg har akkurat vært å fikset brynene mine (endelig!!), og nå ligger jeg bare her og slapper av. Skal lese litt, tenker jeg. Blir bare rolig denne helga. Og de neste helgene som kommer, for å si det sånn. Er SÅ lei av festing, spyr i munnen bare av å tenke på fyll og alkohol. Det er ikke så veldig moro lenger, faktisk. Dessuten blir jeg alltid så lett sur, så vil ikke drikke meg full lenger. Lol.

Nok om det. Nå skal jeg lese og bare slappe aaaav! God helg!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg