anime nerd

Hallo! Nå har jeg akkurat sett gårdagens episode av skam, og ligger i sofaen og nipper til min battery med blåbærsmak. Den er så god! Jeg liker at det er Sana som har hovedrollen i skam denne sesongen, hun er jo så kul! Haha. Fikk sjokk da jeg fikk høre at dette er siste sesongen, liksom whaaat?! De kan jo ikke gi seg nå, nå som serien har blitt så populær i flere land! Huff. Det kommer til å bli trist, lol.

Jeg begynner ikke på jobb før tre i dag, siden ei var syk. Litt synd, hadde egentlig skulle fått besøk i dag, men jaja. Hadde planlagt en liten joggetur også, men det får bli en annen dag da. Jeg har vært ute å jogget med Anders to ganger denne uka. Jeg har bestemt med for at jeg skal jogge 2-3 ganger i uka, minst! Helst hver dag. Motivasjonen et på topp, spesielt i dette fine været. Enda bedre at Anders vil være med og! Første dagen jeg jogget holdt jeg på å DØ, bokstavelig talt. Vi starta litt for hardt, jogget alt for fort. Ble så sliten at jeg trodde jeg skulle spy, og Anders ble ikke sliten engang. Han har mye bedre kondis enn meg, haha! Synes det er merkelig, for jeg verken røyker eller snuser. Det gjør han! Det sier litt om hvor dårlig kondis jeg har, flaut. Vi var ute i går også, og da jogget vi i litt roligere tempo, og da gikk det kjempebra. Klarte vel å jogge i strekk i 15 minutter eller noe sånt, ble faktisk litt overassket over meg selv. Trodde jeg skulle daue denne gangen også, hehe. Nå skal jeg straks lage middag før jeg må dra på jobb. Vet det blir lite blogging for tiden, men jeg har som sagt ingen pc. Anders bruker alltid sin egen fordi han ser på anime, kan nesten ikke stjele pc'en hans for å blogge. Lille anime nerden min. Anders ligner egentlig litt på en animefigur, lol haha. Så søt.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg