just do it today og new in

Hey! Kom akkurat ut av dusjen, etter å ha vært på en liten joggetur. Var mye om og men om jeg skulle gidde å jogge, siden Anders ikke skulle være med. Det ble neeesten “just do it… tomorrow”. Men jeg tvang på meg joggeskoa og jogga meg en tur allikevel. Og godt var det! Jeg klarte å jogge nesten hele veien (ca 15 minutter) uten å ta en gåpause. Klarer å jogge raskere og lengre for hver joggetur, det er gøy! Jeg må definitivt begynne å trene/jogge igjen. Det gir meg mestringsfølelse å bare ta på joggeskoa og faktisk komme meg ut, og mestringsfølelse gjør meg glad. Tenker å kjøpe meg en treningsmatte, slik at jeg kan trene litt hjemme i stua også. Kroppen har virkelig godt av litt trening, så det er bare å komme igang. Om det så er bare 2 ganger i uka, bedre enn ingenting!

Nok om trening, haha! Jeg sitter her og vurderer om jeg skal se paradise uten Anders. Han kommer til å bli sur! Men det hadde jeg også blitt. Skammer meg over å i det heletatt vurdere det. Når vi har begynt å sett på noe sammen, så er det strengt forbudt å se en episode alene. Hah! Så jeg får vel bare vente til i morgen. Han har lagt seg, siden han begynner på jobb klokka 06 i morge. Fyyy, glad det ikke er meg! Tenk å måtte stå opp 05, HALLO da er det jo natt enda. Jeg hadde virkelig ikke klart det. Isåfall måttet jeg ha knasket sovepiller og lagt meg klokka 20 på kvelden. Uansett. Jeg tenkte å vise dere noen nye innkjøp som jeg fikk i posten for noen dager siden. Den siste tingen har ikke kommet enda, så det viser jeg senere.

Øyenskyggepalettet er fra coverbrands, og kosta bare 150 kroner fordi jeg hadde en rabattkode. Synes det var så duse, fine farger. Slik jeg liker det! Beltet er fra ebay, og skjørtet fra cubus. Skjørtet kjøpte jeg i dag faktisk, likte det sååå godt! Satt perfekt gjorde det også. Det er ikke så lett å finne slike skjørt som passer den smale kroppsbygningen min, men dette satt perfekt som sagt. Nå venter jeg på en kjole fra ebay, håååper der kommer i posten i morgen. *krysser fingrene* Er så spent på om kjolen passer. Om ikke så gjør det egentlig ikke så mye, den kosta bare 70 kroner, og det var inkludert frakt.

Beltet synes jeg ble litt for voldsomt, men kult på bilder da. Skal prøve å finne et lignende som er litt mindre. Slike belter har jo blitt såå populært til oversized t-skjorte kjoler! Det skjønner jeg, for det er jo skikkelig kult. Nå skal jeg avslutte her. Er trøtt kjenner jeg, så blir natta om ikke så alt for lenge. Jeg har fri i morgen da, weee! Har fri helt til tirsdag nå, på mandan er det jo stengt. Yay, så da tar jeg helg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg