koffeinsjokk

Hoi. Jeg har nettopp sett den første episoden av Prison Break. Synes det var helt rart når jeg fikk høre at det skulle komme enda en sesong, hadde liksom instilt meg på at den serien var over. Så kommer det plutselig en ny etter 7 år, synes det var litt teit først. Men samtidig ikke, jeg digget den serien, så en ny sesong skader jo ikke! Elsker serier der det skjer masse, og i denne serien skjer det jo noe konstant. Haha. 

I dag har jeg og Anders vært å besøkt svigermor, og ellers har jeg ikke gjort så mye. Har bare lest litt. Haha, må bare fortelle noe. I dag drakk jeg en battery, og etter jeg hadde drukket den opp ble jeg helt rar. Jeg begynte å skjelve og det prikket i kroppen min, jeg fikk plutselig angst og ble skikkelig rastløs på en ubehagelig måte. Kan det være koffeinsjokk? Jeg drikker jo aldri koffein til vanlig, så jeg aner ikke hvordan det føles. Det varte en god stund, før det dabbet av. Jeg satt å leste akkurat da, men måtte legge fra meg boka fordi det ble så ubehagelig. Hjertet dunket ”hardt” og jeg følte meg helt rar. Skikkelig ekkelt! Har opplevd det en gang før også da jeg drakk battery, så jeg må nok bare slutte med det. Jeg drikker aldri battery uansett, men denne med blåbærsmak var jo så gooood! Buhu… Nå skal jeg spise litt og så skal jeg gå og legge meg etterhvert. I morgen skal vi på besøk hos mamma, så det blir koselig! Hun har pusset opp stua litt, så blir spennende å se. God natt!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg