uken som gikk

– Uken som gikk –


AKKURAT NÅ
Har nettopp gitt dyrene mat, lest litt og nå sitter jeg her å skriver dette innlegget.

UKENS OPPTUR
At jeg fikk fri fredagen, og starter ikke på jobb igjen før på tirdag. Laaang helg på meg, og det liker vi! Hehe.

UKENS NEDTUR
Hmm. At Anders spilte så høy musikk sist helg at den fine Kahler vasen min falt ned fra hylla. NEEEI! Jeg elsket den, og jeg fikk jo matchende lysestaker til jul. Så jeg måtte bare kjøpe en ny, haha. Anders spiller så sinnsykt høy musikk, veggene rister jo.

UKENS CRAVING
Ingenting denne uka faktisk.

UKENS IRRITASJONSMOMENT
I går våkna jeg klokka 07 på morgenen og måtte på do. I gangen møtte jeg et ikke så spesielt trivelig syn, en av kattene hadde sjuttu-bæsjet utenfor kattedoet. Triveliiig å begynne å vaske drit tidlig på morgenen!

UKENS LÅT

DZMYW-csV40

Har blitt helt hektet på denne, selv om den er litt gammel. Digger den! Hører på den hver eneste dag når jeg går til jobb.

 

UKENS TANKE 
Ingenting spesielt som jeg kommer på. Haha, jeg svarer kjedelig i dag, I know.

UKENS INNKJØP


Skjørt fra cubus, belte fra ebay og øyenskyggepalett fra coverbrands. Eller var det blivakker? Husker ikke helt.

UKENS MEST LESTE INNLEGG

Anime nerd er det mest leste innlegget denne uka.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg