dramatisk

Hey. Kom hjem fra jobb for en times tid siden, og nå sitter jeg å spiser kveldsmat. Skal lese litt før Anders kommer hjem, og så skal vi se paradise. Haha, paradisebarnene. Lol. Paradise er så dårlig egentlig, men litt underholdning er det nå da. Hollywoodfruer er bedre, haha! 

Må bare fortelle noe ”gøy” som skjedde i går. Jeg og kompisen min hadde vært å gått tur, så gikk vi innom kiwi for å kjøpe oss en cider før vi gikk hjem til han. Vi begge fikk skikkelig luft i magen av cideren, og fikk skikkelig vondt. Jeg skulle gå hjem etterhvert på kvelden, og hadde fortsatt vondt, men ikke så ille at jeg ikke skulle komme meg hjem. Men der tok jeg feil, jeg hadde gått halve veien (tar bare 8-10 minutter å gå hjem) og fikk helt syyykt vondt i magen plutselig. Jeg måtte gå krokbøyd, og til slutt klarte jeg ikke å stå oppreist mer. Måtte ringe Anders å be han komme med en taxi og hente meg. Gråt nesten i telefonen, haha. La meg på en benk imens jeg ventet, så sikkert veldig rart ut. Uff, så flaut! Var helt jævlig vondt. Det gikk over etterhvert, men nå har jeg lært meg at jeg skal vente med å gå noen steder hvis jeg har vondt i magen. Heh! Sååå mye drama for litt luft i magen da. Trodde jeg skulle dø ned brusvebakken, lol.

Nå skal jeg slappe av litt!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg