2 gode kjøp i dag

Hallo! Nå har jeg og Anders nettopp skrudd og hengt opp lystett gardin på soverommet. Vi begge våkna klokka 05 i morges av at sola skinte i vinduet. Fikk litt problemer med å sove igjen pga det, så i dag gikk vi til innkjøp av en lystett gardin. Et godt kjøp, nå håper jeg vi ikke våkner klokka 05 igjen, haha! Ellers har vi vært på jysk og kjøpt et lite bord for å ha på verandaen. 150 kroner kosta det bare, så det var jo billig. Jeg har jo planer om å kjøpe hagemøbler for å ha ute, men det har jeg ikke råd til riktig enda. Jeg tenker å kjøpe brukt da, så om du selger eller vet av noen som skal, så si ifra! Jeg tenker på bord, en liten sofa og en eller to stoler, helst i samme serie. Det hadde gjort verandaen vår mye hyggeligere å sitte ute på.

Jeg har arbeidshelg denne uka, så skal på jobb i morgen også. Så blir ikke noen sen kveld kjenner jeg. Er jeg som skal åpne i morgen tidlig, og da tør jeg ikke være våken så altfor lenge, i frykt for å sovne av. Haha! Sist gang jeg skulle åpne fikk jeg nesten ikke sove, og våkna i panikk flere ganger om natta fordi jeg trodde jeg hadde forsovet meg. Jeg har aldri sovnet av før, da. Så det er ikke noe problem. Nå skal jeg avslutte her, og så skal jeg lese videre i den nye boka jeg har begynt på. Engletreet liker jeg kjempegodt så langt! Virkelig en bok for meg.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg