liten oppdatering

Hallo! Håper dere har hatt en fin helg. 🙂 Jeg jobbet jo som sagt på lørdag, og etter det tok jeg meg en liten dram ute på verandaen i finværet. På snakk om veranda, så bydde jeg på hagemøbler på facebook istad, men noen bydde høyere enn meg. Selvfølgelig… Jaja! Nå har jeg nettopp sett siste episoden av Petter uteligger, og jeg blir så glad av å se på den serien der! Håper sånn at alle klarer å holde seg rusfri resten av livet. Ellers så har jeg sovet utrolig mye i helga, og på lørdag la jeg meg klokken 01 faktisk. Da var jeg såå sliten. I natt sov jeg i tolv timer, og det var så godt! Begynte ikke før klokka 14 i dag på jobb, så derfor kunne jeg sove litt ekstra. Jeg skjønner meg virkelig ikke på de som sier at 7 timer er nok søvn. SJU TIMER BARE LIKSOM?! Herregud, jeg trenger minst 9 timer søvn for å fungere en hel dag, og det er ikke tull. Hvis jeg sover kun 7 timer eller mindre, så er jeg trøtt i åtte tiden på kvelden, og når jeg er trøtt blir jeg småtrist og får lett angst. Så best å få nok søvn ja, heh!

Nå skal jeg gå og pusse tennene, så skal jeg ta med meg mobilen og trykke litt i senga før jeg legger meg. Er nemlig ikke så veeldig trøtt enda, siden jeg sov så mye. Luffy pusen ligger å sover tungt ved siden av her nå, så skal prøve å ikke vekke han. På lørdag lot vi han få være ute sammen med oss, og han ble jo sååå glad. Så vi har latt han fått være ute hver dag siden, etter klokka 15. Huseieren jobber her, men han er borte etter klokka 15. Så da får kattene lov til å ut, haha. Synes det er dyreplageri å holde dem inne, så har ikke samvittighet til det lenger. Tror Luffy er spesielt fornøyd nå. 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg