verdal

Nå er jeg hos mamma, og skal sove over her til i morgen, siden jeg skal feire 17. mai her. Mamma har pusset opp stua litt, og det har blitt så fint her! Skikkelig koselig og veldig annerledes enn hvordan det var før. Ellers har jeg vært en tur innom pappa og dem også i dag. Nesten hele familien min bor på Verdal, så da er det enkelt å bare svippe innom.

Jeg har holdt på i en time med dette innlegget, pågrunn av mamma sin eleeeendige trege pc. AFF! Så nå ble jeg lei, haha. Nå skal jeg dusje, kaste i meg litt mat og så se paradise med mamma. Hehe, synes det er litt artig at mamma ser på paradise! 😉 I morgen skal jeg feire 17.mai med mamma og dem her. Blir vel å se på toget i morgen tidlig, siden Linnea driller. Så blir det spekemat senere på dagen, naaam! Elsker spekemat.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg