gratulerer med dagen Norge!

Hurra for Norge! Herregud, jeg er så glad for at jeg er født i dette fine landet. Det er ingen andre land jeg heller ville ha bodd i. Norge i mitt hjerte! <333 I dag sto jeg opp 09 for å ordne meg, så dro vi og så på toget i 10-tiden. Var hjemme i to-tida på dagen igjen, og da spiste vi hos mamma. Det var overskyet på formiddagen, men da vi kom hjem ble det kjempefint vær. Og nå skinner sola som bare det! Alt i alt har denne dagen vært fin. Jeg liker 17.mai, selv om jeg ikke gjør noe spesielt annet enn å se på toget og spise med familien. Jeg drikker og fester ikke på 17.mai, og det kommer jeg heller aldri til å gjøre. Skjønner ikke helt vitsen. Nå har jeg kommet meg hjem til Levanger, og nå sitter jeg å ser på bunad. Fyy så misunnelig jeg ble på alle de fine bunadene i dag! Jeg HAR så lyst på svart graffel bunad, den eeeer så fin! Ellers så kunne jeg ha tenkt meg å fått designe min egen festdrakt. Vet nogenlunde hvordan jeg vil ha den, men det blir nok ikke med det første. Det er nok ikke akkurat billig, haha.

Nå skal jeg se på paradise med Anders. Håper dere har hatt en fin 17.mai! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg