et filmtips

Hey. Jeg har nettopp sett et par episoder av Prison Break. Spennende som vanlig! Liker den serien så godt, liker at det alltid skjer noe. Ellers har det ikke skjedd så mye i dag. Er ikke noe fint vær i dag heller, så har bære vært inne. Synd, håpet det skulle bli sol slik at jeg kunne sole meg i dag også. Jaja… I går var det jo sååå fint og varmt, sola stekte jo. Jeg og Anders var hos svigermor og spiste lasagne ute i sola, og det ble jo nesten litt for varmt etterhvert. Anders har til og med klart å blitt litt solbrent, haha!

Men over til overskriften. Fotballfrue tipset om en film som virket interessang i går som het Lion. Jeg fant den verken på netlix, viaplay, hbo nordic, tv2 sumo eller på nrk sin side. Men på popcorntime fantes den med både god kvalitet og norsk tekst, så da måtte jeg få med meg Anders og se den. Og det angrer jeg ikke på, filmen var utrolig bra! Anbefales virkelig, om du ikke allerede har sett den. En fæl, trist og fin film, så ja – den må dere se! Nå skal jeg finne meg en film eller lese litt, hvis ikke sovner jeg her. Ble så trøtt! Jeg stod opp rundt 13-tiden i dag, men allikevel ble jeg plutselig helt sykt trøtt. Jeg vet ikke hva det er med meg, men jeg er så trøtt for tiden. Har aldri vært sånn før, så det er litt merkelig. Men er vel neppe noe farlig! Er sikkert bare mangel på vitaminer, så det skal jeg kjøpe i morgen.

4 kommentarer

Siste innlegg