slik ser håret mitt ut på ekte



Slik ser altså håret mitt ut etter å ha dusjet og latt det lufttørke. Herregud, hva skulle jeg gjort uten rettetang?! Og hårfarging, for den saks skyld. Håret mitt er virkelig et stort mess nå. Jeg har 5 cm lang ettervekst, og tuppene trenger en klipp. Tror ikke jeg har følt meg så fæl på håret på lenge! Det er brune flekker overalt, så nå har jeg fått kjøpt meg hårfarging. På bildene over ser dere ihvertfall hvordan mitt ekte hår ser ut, dere forstår vel hvorfor jeg er så avhengig av rettetanga? Haha! Jeg vurderer å dra til frisøren for å gjøre håret permanent glatt. Da hadde vel ikke håret blitt så slitt av all rettinga heller.

I dag har tida bare flydd ifra meg. Jeg kom hjem halv fire fra jobb, og da starta jeg å vaske her hjemme med en gang. Støvsugde, vasket gulv, tørket støv, vasket kjøkkenet, vasket koppene, luftet dynene og skiftet sengeklær. Nå føles det så rent og fint her, digg! Jeg gjør alltid dette hver tjedje uke ca. Synes det er viktig å holde det rent og pent rundt seg. Det er iallefall viktig for meg! Nå skal jeg bare slappe av, dere får ha en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg