det rareste jeg har opplevd ++

Det rareste jeg har opplevd: hmm! Jo, nå husker jeg noe sykt weird som skjedde for 5 år siden. Jeg og venninna mi drakk på do på togstasjonen, så møtte vi noen folk som ble med oss inn av en eller annen grunn. Hun ene var skikkelig rar, og virka ikke helt stabil. Plutselig tar hun opp en tapetkniv og begynner å kutte seg. Hele situasjonen var så rar og sjokkerende at jeg begynte å le. Da fikk jeg den regla om at jeg var slem og ikke forstod meg på henne. I’m outta her, tenkte jeg bare. Folk som setter seg fremfor fremmede for å kutte seg? Javel, da har jeg opplevd det også.

Et morsomt øyeblikk: for noen år siden satt jeg og ventet på togstasjonen. Et tog kom og stoppet, og jeg satt på benken og så på at folk gikk av. Så var det en mann som hadde gått helt til bakerste vogna der ingen skulle av, og så gikk han til feil dør! Han skulle av på høyre dør, men gikk til venstre. Jeg så hvor han slet i døra, men fikk den såklart ikke opp. Til slutt så kjørte toget igjen, og han så frustrert irundt seg. Jeg holdt på å le meg ihjel, det så jo så komiskt ut! Han måtte sikkert hoppe av på Skogn, og ta toget tilbake igjen. Haha, stakkars fyr.

Et flaut øyeblikk: dette har jeg fortalt på bloggen før, men forteller det igjen. Jeg var i syden med familien for 6-7 år siden, og vi var ved bassenget. Jeg hadde mensen denne uka, og brukte derfor OB. Jeg ante fred og ingen fare, men følte det var en som glante litt ekstra. Rett etterpå tar denne fyren mamma til side, og etterpå kommer mamma til meg og sier at tråden min henger utenfor trusa. OOOOMG, noe så FLAUT har jeg aldri opplevd i hele mitt liv. Fyfaen, hadde lyst til å synke ned i jorda.

En gang jeg ble skikkelig redd: det må være en gang når jeg skulle farge håret blondt. Jeg var 15 år, og skulle absolutt ha blondt hår. Jeg kjøpte hjemmebleking, og blekte det. Og blekte det, og blekte det. Jeg tror jeg blekte det rundt 5-6 ganger for å få det skikkelig blondt. Til slutt ble håret mitt helt flisete, og den siste gangen jeg blekte det mistet jeg masse hår når jeg dusjet ut blekinga. Jeg fikk panikk! Ble helt kvalm, og så for meg at jeg kom til å bli skallet. Herregud, det var så skummelt. Men tror dere jeg lærte? Neida! Jeg lot håret være en stund, så farget jeg det svart, så brunt, så svart, så brunt osv. Nå derimot, nå passer jeg på å farge det så sjeldent som mulig. 

Noe skummelt jeg opplevde som barn: jeg gikk i 1 eller 2 klassen, og var på skoletur oppi fjellet. Jeg ble med noen venner inn i skogen for å utforske, litt unna der alle var samlet. Plutselig falt to av oss ned i en dyp gjørme, og vi bare sank lenger og lenger ned. Til slutt hadde jeg synket så mye at gjørma var helt opp til brystet mitt. Jeg husker jeg skrek, og hun på siden av meg lo seg ihjel. Haha, men hun var litt eldre enn meg. De andre løp for å hente hjelp, og til slutt kom det noen voksne og dro oss opp. Jeg mistet ene støvelen min, og klærne mine var jo kliss våt. Haha, lille meg var jo helt rystet av hendelsen.

Det dummeste jeg har gjort: det dummeste jeg har gjort er å spørre om Stockholm er hovedstaden i Sverige. I en alder av 23… Liksom, jeg visste det jo, men jeg bare… glemte det? 

Noe rart jeg har gjort i fylla: Jeg var ganske full for et par år siden. Det var sommer, og jeg fikk plutselig lyst til å bytte til kjole klokka tolv på natta. Så jeg løp hjem for å skifte, og løp tilbake til vorset igjen. Drakk enda litt mer, og så sloknet jeg i senga til venninna mi. Sov i noen minutter, spydde litt, løp hjem igjen. Sovna litt, spydde litt i senga, og sovna igjen. Haha, må flire av meg selv. Jeg skulle altså ta det rolig den kvelden, lol.
 



Jeg ligger under dyna i sofaen og slapper av. Ute er det stygt vær, så det føles ekstra digg å ha fri og kunne være kun inne i dag. Jeg glemte helt at det var hellig dag i dag, så hadde ikke kollegaen min sagt ifra om at det var stengt, så hadde jeg nok dratt på jobb. Haha! Digg med fri i dag da, i morgen skal jeg jobbe i 9 timer. Skal jobbe lørdagen også, så blir ikke mye helg på meg. Helt greit det da, blir det litt ekstra $$$! Nå skal jeg se en episode av The Kardashians, før jeg skal møte Anders på butikken. Jeg har bankkortet hans, bahh. Så da må jeg ut en tur allikevel, haha.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg