kommer meg ikke opp

Jeg har grodd fast i sofaen, kommer meg ikke opp hahah. Jeg burde ha farget håret og laget mat, men gidder ikke flytte på rævva. Hehhhh. Sola skinner litt ute også, men orker ikke gå ut. Kan ikke gå ut, heller, jeg ser ut som et dass i dag. Det er unnskyldningen, lol. På onsdag får jeg hagemøgler. Jippiii! Jeg fikk kjøpe kjæresten til pappa sine for bare 500(!!), så pappa skal hjelpe meg å få de hit på onsdag. Gleder meg til det, siden verandaen vår er ganske stor og trenger å fylles opp litt. I den ene enden har vi jo allerede stoler og et bord, men skal bli godt å få møbler rett utenfor ytterdøra også, som er litt større og bedre å sitte i. Blir bra! Tenker å kjøpe et par krukker med blomster i også, for å friske opp litt her ute.

Nå er jeg nesten nødt til å dra ræva opp av sofaen og starte med matlaginga. Anders laget mat i går skjønner dere, så var visst min tur i dag… #søndagsmodus

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg