mennesker som ikke liker katter

Hey. Jeg har nettopp spist middag, og tenkte egentlig å sette meg ute litt. Satt ute før jeg spiste, men nå var det blitt litt overskyet og kaldt. Det har vært veldig fint vær i dag da, så håper det fortsetter slik. Jeg ligger i sofaen og fryser litt nå faktisk, haha. Litt godt sånn egentlig, jeg holdte på å koke ihjel tidligere i dag. Det var skikkelig varmt når jeg gikk til jobb i morges i halv 10-tiden. Var jo svett når jeg kom fram. Det er det som er så dumt med at jeg ikke har bil, for jeg blir så jævlig svett av å gå til jobb om sommeren når det er varmt. Haha, nasty egentlig. Må spraye meg ned med parfyme og rollon før jeg går. 

Elsker denne kjolen, den er så cool! Jeg kjøpte den på sheinside om noen lurer. Husker ikke hvor mye den kosta, men det var ikke all verden. Jeg har hørt mye forskjellig om sheinside, flere har sagt at kvaliteten på klærne er dårlig. Jeg bestilte flere plagg derfra i vinter, og jeg ble fornøyd med alt sammen. Kvaliteten var god på de klærne jeg kjøpte ihvertfall. Så jeg tenker å bestille mer derfra. Jeg elsker at det er slik at man kan skrive om plagget slik at andre vet om det var av bra kvalitet osv, og at mange legger ved bilder av plaggene på seg. Gjør det sååå mye enklere å se hvordan klærne ser ut i virkeligheten! Så tommel opp for det.

Nå skal jeg gå og hente meg en is, og se hva kattene driver på med. Suzie er ute på verandaen (hun går aldri andre steder når hun er ute) og Luffy vet jeg ikke hvor er. Han pleier å gå ned til gårdsplassen, det har han funnet seg et par kattevenner. Haha, søtt! Det virker ikke som at noen av naboene bryr seg om kattene, så det er jeg glad for. Det er jo fler katter her også, så.. Jeg skjønner meg virkelig ikke på folk som irriterer seg over katter. Å neei stakkars deg, fikk du besøk av en katt i hagen din?! Åh, gaad. Tenk å bry seg om sånne ting. Mennesker som ikke liker katter kan umulig være kule folk? Hah. Og jada, det er sikkert kjedelig visst katten driter i blomsterbedet ditt, eller spiser på blomstene. Men det er ikke verre enn å ta et glass med vann å kaste etter katten, da vil den neppe komme tilbake igjen. Cæts r’ cool!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg