hos mamma

Hallo. Nå er jeg hjemme hos mamma, og straks er det duket for paradise hotel. Spennende med finaleuke, hoho! Jeg dro meg toget til Verdal etter jobb i dag, og spiste middag hjemme hos mormor og morfar. Etter det dro jeg å fikk klippet tuppene av håret hos tanta mi, og besøkte bestemor. Fikk vaffler til dessert der, nammis. 🙂 Etter det ble jeg med mamma og lillesøstra mi og gikk en liten tur. Jeg hadde ikke akkurat kledd meg så godt, så ble litt kaldt. Har nettopp tatt meg en varm dusj, og nå har jeg gravd meg i sofaen under pleddet. Meen nå begynte paradise, vi sneiks!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg