kroppen min tåler alt

Hallo! Nå sitter jeg i sofaen og venter på at maten skal bli ferdig i ovnen. MAAAT! Det blir pulled pork idag, og jeg gleder meg helt villt til å spise, haha! Er så sulten! Jeg er sånn skikkelig bakfylla sulten i dag. Ofte mister jeg matlysten dagen derpå, ikke på grunn av alkoholen, men fordi jeg spiser så lite dagen jeg skal drikke. Så blir magen helt tom, og jeg blir så sulten dagen etterpå at jeg blir kvalm og greier ikke spise. Men ikke i dag, heldigvis! Jeg var ute å festet i natt, men er i helt fin form. Det et litt rart at den lille kroppen min klarer å feste i 10 timer, drikke opp en hel vodkaflaske alene og allikevel aldri bli fyllesyk. Jeg ble alltid fyllesyk da jeg var yngre, men det har gått over med årene. Jeg trodde det var omvendt, at man ble dårligere med årene, haha. Men neida, kroppen min på 50kg tåler overraskende mye.

Jeg og Anders har nettopp sett en film. En hestefilm, faktisk. Den var helt okei. Har egentlig aldri likt hestefilmer noe særlig, føler det er mer for de som er hesteinteresserte. De som var medlem i pennyklubben som små, haha. Det har vært ganske fint vær i dag, men har ikke orka å dratt rævva mi ut på verandaen. Jeg er alltid litt nummen i kroppen dagen derpå, og da frister det lite å være ute i solsteiken uansett. Jeg er glad jeg har fri i morgen, skal jeg få solt denne kroppen litt hvis det blir fint vær. Nå et maten ferdig. Håper dere har hatt en fin helg! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg